River Blake

Moteris nukeliavo daugiau nei 1850 km, kad galėtų gyventi kartu su vyru, bet jis išgaravo paskutinę akimirką

(1)

Moteris nuskrido 1850 km, kad susitiktų su vyru, su kuriuo trejus metus bendravo internetu, tačiau jis taip ir neatvyko į pasimatymą. Apie tai praneša "The Mirror".

Ji sako, kad už aštuonių valandų skrydį sumokėjo jis, tačiau vyrui nepasirodžius, River buvo priversta sumokėti 1290 JAV dolerių, kad padengtų nakvynės ir kitos dienos bilieto namo, kurį ji nusipirko paskutinę minutę, išlaidas.

Nuo to laiko River su tuo vyru nebendrauja ir žada susitelkti tik į savo karjerą.

Iš Lafajeto, Naujojo Orleano miesto, kilęs modelis sakė: "Oro uoste praleidau tris ar keturias valandas, o kai supratau, kad jis manęs neatvyks pasiimti, išvykau.

Užsisakiau "Hilton" viešbutį dviem naktims, per draugę susipažinau su simpatišku vaikinu, kuris man aprodė miestą.

Tikrai vis dar skauda, bet bent jau galėjau šiek tiek pasižvalgyti po lankytinas vietas."

Jie susipažino 2019 metais, kai vyras pamatė modelį žurnale ir susižavėjo jos grožiu.

Juos siejo daug bendro - ypač priklausomybė nuolatinis buvimas socialiniuose tinkluose, todėl jie turėjo daug temų pokalbiams.

Nepaisant to, kad gyveno skirtingose valstijose, pora daugelį metų beveik kasdien palaikė ryšį ir turėjo daug bendrų draugų, todėl River patikėjo, kad jis yra rimtas vyras.

Ji atviravo: "Kiekvieną vakarą bendraudavome per "FaceTime", bet mūsų santykiai buvo šiek tiek keistoki - tarsi ne tikri.

Kartais jis trumpam dingdavo, o paskui vėl pasirodydavo, tarsi nieko nebūtų nutikę."

Vasario 9 d. 2024 m. vaikinas netikėtai jai pasiūlė persikelti gyventi pas jį.

Pasak jos, jis pasakė, kad statosi namą ir nori, kad ji padėtų jam jį įrengti. Jis sumokėjo už jos lėktuvo bilietą, o River išvyko vasario 17 d. 5.30 val. ryto.

Tą popietę River atvyko į Rapid Sitį trečią valandą po pietų - ir pirmąją valandą praleido kavinėje dirbdama nešiojamuoju kompiuteriu.

Jos gražuolis parašė jai SMS žinutę, kad vis dar pakuojasi daiktus ir dar neišvyko į oro uostą.

Tačiau po to, kai jis nusiuntė jai asmenukę, kad praneštų, jog jau yra pakeliui, River pastebėjo, kad jos vaikinas iš tikrųjų keliauja ne ta kryptimi.

Ji buvo sukrėsta: "Oro uosto apsauga nuolat tikrino, ar man viskas gerai, ir aš norėjau pasilikti tam atvejui, jei jis vis dėlto pasirodytų.

Jis atsiuntė man nuotrauką, kurioje rašė, kad tikrai jau pakeliui.

Tačiau pastebėjau, kad kelio ženklai rodė, jog jis važiuoja į vakarus, o  - į rytus.

Žinojau, kad jis turi važiuoti priešinga kryptimi, todėl parašiau jam žinutę: "Nemanau, kad iš tikrųjų mane paimsi". Jis nieko neatsakė - ir nuo to laiko mes nebesusisiekėme".

River laukė oro uoste iki 19 val. vakaro, o tada sumokėjo 290 dolerių už naktį vietiniame "Hilton" viešbutyje.

Ji paskambino draugui, kuris pasakė, kad turi pažįstamų šiame rajone, ir susisiekė su jais.

Pora vakarą praleido apžiūrinėdama lankytinas vietas, eidama į vietinius parkus.

"Aš vis dar palaikau ryšį su Tuckeriu", - sako River. "Jis parodė man keletą gerų vietų. Manau, kad viskas gerai, kas gerai baigiasi."

Visą kitą rytą ji praleido oro uoste.

O 13 val. vakaro River leidosi į aštuonių valandų kelionę atgal į Lafajetą.

Ji išleido dar 1 000 dolerių paskutinės minutės skrydžio atgal bilietams ir namo grįžo 22 val. vakaro.

River pasakojo: "Esu tvirtai įsitikinusi, kad viskas vyksta ne šiaip sau. Tiesiog tai buvo ne mano laikas - ir galų gale jis nebuvo mano vyras.

Dabar daugiausia dėmesio skiriu karjerai ir kuo daugiau laiko praleidžiu keliaudama".