Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Jūrų Kapitonas
Jūrų Kapitonas , 2024-04-04 07:10

Taip laivo techninė būklė labai svarbi,tuo labiau kai laivams kas met keliami vis didesni ekologiniai reikalavimai.
Bet be laivyno, pervežančio virš 90 % Pasaulio pramonės pagamintų produktų-prekių ,pasaulio ekonomika žlugtų !!!
Man pačiam tenka atliikti Panamos,Liberijos,Liuksenburgo laivų vėliavų saugos inspekcijas,dažnai tirti visokio tipo laivų avarijas ar avarinius atvejus.
Tenka atkreipti dėmesį ,kad dabar kai kurie laivai ir 8-12 metų atrodo kaip kad jiems būtų 25 ar dar daugiau.
Tai priklauso kiek kompanija skiria dėmesio ,lėšų laivo eksplotacijai. Dar svarbi ir įgula,jos atisnešimas į laivą ,jo aptarnavimo kokybę.
Paprastai pigi darbo jėga ,prasta ir laivo techninė būklė -tai kaip tradicija.
Tenka sutikti laivų ir daug vyresnių ,bet labai puikios techninės būklės.
Tad visuomet reikia gerai pasverti prieš priimant tokius sprendimus ,o ne lygiuotis į pasaulio lyderius.
Mes deja savo laivyną išvaistėme ,beliko tik trupiniai.
Lauksime ką Briuselis pasakys.

, 2024-04-04 06:49

Nei žinių, nei supratimo pas tuos valstiečius

Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.